W najnowszym odcinku czwartego sezonu rozmawiamy z Jarosławem Kordzińskim, trenerem, mediatorem, coachem i tutorem, autorem książki „Autorytet nauczyciela”. Na stałe jest związany z Centrum Komunikacji i Mediacji Akademia Dialogu, a jego specjalność to procesy rozwojowe w organizacji, zarządzanie zmianą, praca zespołowa i przywództwo edukacyjne. W tym odcinku opowiadamy też o oddolnej inicjatywie „Tydzień Uczniowskiej SuperMocy”, na który zaproszą Was same organizatorki.

Zapraszamy też na naszą stronę na Patronite, gdzie możecie wesprzeć nasze działania.
A o czym będzie w samej rozmowie?
👩🏫 Czy nauczyciel koniecznie musi być innowatorem albo uczyć innowacyjnie?
👨🏫 Jaki w ogóle powinien być teraz nauczyciel?
↖ Jak być drogowskazem dla kogoś, kto nie szuka drogowskazów, czyli dla ucznia nawykłego do bierności?
👀 “Nie jesteśmy w stanie zmusić uczniów do uczenia się”, mówili nauczyciele w czasie lockdownu. W takim razie co nauczyciel jest w stanie zrobić, żeby temu zaradzić?
👨👨👧 Czy nauczyciel powinien pracować nad uczniem, czy także nad rodzicem?
🦄 Jaka jest tajemnica sukcesu szkoły w Radowie Małym?
🎒 Jaka jest jego rola w trójkącie “uczeń-nauczyciel-rodzic”?
😱 Dlaczego najwyższy czas na rozmowę dorosłych o dzieciach?
👯 Czy jest dla uczniów jakieś wyjście z zaklętego kręgu wyścigu szczurów?
🙋 Jak będzie wyglądała Polska szkoła za dziesięć lat?
📚 Czy nauczyciele to trudna grupa do szkoleń?
Linki do materiałów z odcinka:
Książka „Autorytet nauczyciela, czyli jak być skutecznym i zmotywowanym wychowawcą”.
Grupa projektowa „Tydzień Uczniowskiej SuperMocy” na Facebooku